Hjelp - For familier

Familier kan finne barnepassere på Babysits gjennom søkesiden vår. Du kan skrive inn by, adresse eller postnummer i søkefeltet for å se barnepassere i ditt område.
Barnepassere som er interessert kan også kontakte deg dersom du har en fullstendig, synlig profil.
Hvis du ønsker å sende en melding til en barnepasser, kan du kontakte dem ved å gå til deres profil og klikke på "kontakt"-knappen.
Merk: For å kontakte eller svare barnepassere, må profilsynligheten din være offentlig eller bare plattform, og du må ha et aktivt Premium-abonnement.
Du kan oppgradere til et Premium-abonnement via oppgraderingssiden (etter registrering) eller via Babysits-appen.
Du kan si opp Premium-abonnementet ditt når som helst. Du kan enkelt gjøre det på Premium-siden.
Hvis du abonnerer på et Premium-abonnement via iOS-appen, må du si opp abonnementet ditt via Apple. Du kan gjøre det i enhetsinnstillingene via Apple ID under Abonnementer.
Hvis du har noen dager igjen på Premium-abonnementet ditt, kan du fortsatt bruke premium-tjenestene for disse gjenværende dagene etter kanselleringen av Premium-abonnementet.
Hvis du har problemer med å kansellere Premium-abonnementet ditt, vennligst kontakt oss.
Kontakt kundeservice
I noen land er det en avtalefunksjon der du kan avtale timer direkte via plattformen. I disse landene kan du planlegge en avtale ved å be om en bestilling på profilen til barnepassleverandøren eller i innboksen.
Hvis du ikke ser dette alternativet, i land der avtaler ikke støttes, kan du koordinere avtaler direkte via meldingssystemet, avtale med barnepasset om detaljer.
Les mer om Babysits Booking-system.
Ja, det kan du! Når Premium-abonnementet ditt er kansellert, kan du fortsatt sende meldinger til nye barnepasser innen kontraktsperioden. Når kontraktsperioden utløper, kan du fortsatt fortsette samtaler som du allerede startet under Premium-abonnementet, men du kan ikke starte nye samtaler lenger.
Hvor mye du betaler til en barnepasser vil avhenge av barna og situasjonen.
Barneomsorgsleverandører setter sine egne timepriser for barnevakt, basert på minstelønn, deres kvalifikasjoner, ferdigheter og erfaring. Du kan se dette på profilen deres.
Du kan også angi prisen du vil tilby en potensiell barnepasser på profilen din.
Til syvende og sist er det opp til deg og barnevakten å komme til enighet om hvor mye du skal betale dem.
Timeprisene kan variere i henhold til antall barn du har, pliktene som kreves, type barnepass og plasseringen av barnevaktjobben.
I noen jurisdiksjoner er det lovpålagt å arrangere en kontrakt. På grunn av dette og for å gjøre barnevaktopplevelsen smidigere for begge parter, foreslår vi at du fyller ut og går gjennom inntaksskjemaet vårt.
Hvis du hadde en negativ opplevelse med en barnepasser gjennom Babysits, kan du legge igjen en omtale og/eller blokkere brukeren.
Uansett ber vi deg om å rapportere omsorgspersonen til vårt supportteam via deres profilside. Babysits vil da bli varslet om disse rapportene og vil iverksette tiltak som måtte være nødvendig.
Kontakt kundeservice
Vi sender jevnlig påminnelsesvarsler og e-poster til dem og skjuler inaktive profiler på søkesiden vår. Det er imidlertid også noen skritt du kan ta:
* På deres profiler kan du se deres siste aktivitet og deres gjennomsnittlige responstid. Vi anbefaler at du kontakter barnevaktene som har vært aktive i det siste for å øke sjansene dine for å få svar.
* Barnevakter har kanskje ikke sett eller lest din første melding. I så fall kan det være nyttig å kontakte dem igjen.
* Det siste tipset er å være aktiv selv. Hvis barnepasseren ser at du ikke har vært aktiv på en stund eller at du ikke svarer på meldingene dine, kan de konkludere med at du ikke lenger leter etter en barnevakt og sjansen er stor for at de ikke kontakter deg.
Foreldre kan be om full refusjon* av Premium-abonnementet sitt innen 14 dager etter kjøpet. Etter 14 dager kan vi dessverre ikke gi refusjon.
- Dette gjelder kun Premium-abonnementer kjøpt direkte fra Babysits. Betalinger gjennom tredjeparter som Apple er ekskludert.
Kontakt kundeservice for å be om refusjon.
På premium-siden til kontoen din kan du se en "oppdater betalingsmåte"-knapp. I så fall kan du klikke på denne knappen for å oppdatere betalingsmåten din.
Hvis du ikke ser denne knappen, er det for øyeblikket ikke mulig å oppdatere bankkontoopplysningene dine for Premium-abonnementet ditt. Kontakt oss i så fall hvis du ønsker å oppdatere bankkontoopplysningene dine.