Hjelp - Babysits profil

Babysits profil

For øyeblikket er det ikke mulig for brukere å skifte kontotype selv. Dersom du har registrert deg som forelder ved en feiltakelse og skulle ha registrert deg som barnevakt i stedet (eller motsatt), vennligst kontakt kundeservice. Vi kan rette dette opp for deg.

For å hjelpe andre brukere på Babysits å finne deg lettere, gjøres offentlige profiler søkbare. Dette betyr at profilen din også kan inkluderes i søkemotorer, som Google.

Ikke bekymre deg, hvis du sletter profilen din fra plattformen vår, vil den også bli fjernet fra søkemotorene. Vær oppmerksom på at søkemotorer ikke oppdaterer alle endringer på sidene hver dag. Husk at det noen ganger kan ta opptil 3 måneder før profilen din er fullstendig fjernet fra søkemotorene.

Når du har et klart profilfoto med ditt ansikt, skaper det mer pålitelighet og tillit. Foreldre og barnevakter kontakter neppe en bruker uten profilbilde.

Babysits tillater brukere å rapportere innhold på Babysits som overskrider våre vilkår og betingelser og felles retningslinjer. For å rapportere en bruker, kan du gå til brukerens profil og klikke på “rapporter profil”. Du blir da bedt om å skrive og sende en rapport. Babysits vil deretter bli varslet om disse rapportene og gjøre det som er nødvendig. Rapporter er konfidensielle, noe som betyr at brukeren du rapporterer ikke vil bli varslet om din rapportering.

Dersom du vil gjemme en samtale med en bruker, kan du bare klikke på arkivknappen i innboksen din. Det er ikke mulig å fullstendig slette en samtale.

Dersom du ikke har mottatt en verifiseringskode anbefaler vi at du ber om en ny kode via siden for personlig informasjon.

Det er ikke mulig for brukere å slå sammen kontoer selv. Dersom du har flere kontoer som skal bli slått sammen, vennligst kontakt kundeservice. Vi slår sammen kontoene din for deg slik at alle meldinger du mottar eller sender vil være i én og samme innboks. Når du kontakter kunderservice, sørg for å inkludere e-postadressene på de kontoene du vil slå sammen og spesifisere, med e-postadresse, hvilken konto du vil fortsette å bruke.

På Babysits følger vi retningslinjer for rettferdig bruk. Dette betyr at vi har innført en grense på antall meldinger som en bruker kan sende for å unngå spam eller annen misbruk av meldingstjenesten.

Målet vårt er å oppnå et troverdig felleskap hvor brukere sender meldinger til hverandre kun når de faktisk er intereserte i tjenesten som er tilbudt. Ved å sette en grense på antall meldinger som brukere kan sende er håpet vårt at brukere vil sende meldinger av høyere kvalitet.

Vi kan nullstille meldingsgrensen din hvis du kontakter kundeservice. Først sjekker vi at kontoen din ikke spammer, og deretter nullstiller vi grensen din.

Dersom du ikke mottar e-poster, varsler eller meldinger fra Babysits anbefaler vi at du sjekker spam-/søppelmapper. Videre anbefaler vi at du sjekker varslingsinnstillinger for å se om du har meldt deg på e-posttjenesten.

Dersom du har glemt passordet ditt kan du be om å få det nullstilt ved å klikke på “glemt passord”-linken som du finner under innloggingsboksen. Etter at du har tastet inn e-postadressen som er koblet til kontoen din vil vi sende deg en e-post med en link for å nullstille ditt passord. Hvis du fortsatt har problemer med innloggingen, kontakt kundeservice.

Du kan bytte passordet ved å navigere deg til påloggings- og sikkerhetsside. Tast inn ditt nåværende passord og nytt passord, klikk deretter på ‘lagre’. Etter dette er passordet ditt oppdatert.

Du kan melde deg av Babysits e-posttjeneste fra varslingsside eller ved å klikke på avmeldingslinken i alle varsel-e-poster. Vennligst merk deg at funksjonen for å melde seg av er for øyeblikket kun tilgjengelig på Babysits hjemmeside med tilgang fra datamaskin- eller mobil nettleser, og er ikke tilgjengelig på Babysits mobilapp.

Kontaktinformasjon, slik som adresse, e-post, telefonnummer og sosiale medier konti vil aldri vises eller deles med tredjeparter eller andre brukere. Vi bruker denne informasjonen for å bekrefte hvem du er, gi nøyaktige søkeresultater og, dersom nødvendig, for å kontakte deg. Det er fullstendig opp til deg om du vil dele kontaktinformasjonen din med andre brukere.

For det første, sjekk at du er logget inn på ditt eget lands plattform; du kan ikke taste inn adresser som er utenfor det landet du er logget inn i. For det andre, vennligst sørg for at du bruker riktig format på din postnummer. For det tredje, hvis du fortsatt har problemer eller byen din ikke kommer opp i vår database, vennligst kontakt kundeservice slik at vi kan legge til byen din.

På Babysits, når du kansellerer premiumskontoen din, stopper du den automatisk betalinen, mens når du gjør profilen din privat, gjør du den usynlig for andre brukere.
Hvis du har noen dager igjen av din premiumskonto kan du fortsatt bruke premiumstjenester på de gjenstående dagene etter at du har kansellert premiumskontoen. Etter at premiumskontoen din utløper, har du fortsatt tilgang til din Babysits-konto som en gratiskonto, noe som inkluderer muligheten til å fortsette de samtalene du har allerede startet og å ha tilgang til dine transaksjonsdetaljer. Hvis du ikke lenger ønsker å bli belastet for en premiumskonto, men du ønsker å ha tilgang til kontoen din, er dette den beste løsningen.
Å gjøre kontoen din privat gjør den usynlig for andre brukere. Denne handlingen avslutter ikke din premiumskonto. Samtidig som profilen din er privat kan du fortsette alle de samtaleene du allerede har startet med andre brukere.

For å gjøre din profil privat må du logge deg inn på Babysits-kontoen din og gå til din profils redigeringsside. Deretter klikk på 'Gjør profil privat'-knappen.

Du kan enkelt slette din konto når som helst. Bare logg deg inn på Babysits-kontoen din og gå inn på kontoside. Nederst på siden klikker du på “deaktiver konto"-knappen for å gå til siden hvor du kan slette din konto. Denne handlingen vil også fjerne din profil fra vårt plattform. Dersom du er en forelder og du har en premiumskonto vil denne også bli avsluttet.