Hjelp - Omtaler og referanser

Omtaler og referanser

Hvis du utvekslet flere meldinger med et annet medlem eller fullførte en bestilling med dem, vil du se en anmeldelsesknapp i innboksen ved siden av samtalen deres. Ved å klikke på denne knappen kan du legge igjen en anmeldelse for dem. Du kan også velge å skrive en anmeldelse anonymt.

Hvis du legger igjen en anmeldelse først, vil vi gi den andre brukeren beskjed om at du har lagt igjen en. I løpet av de første 14 dagene vil ikke den andre brukeren se den før han eller hun legger igjen en anmeldelse for deg .

Den andre brukeren får 14 dager på seg til å legge igjen en anmeldelse. Vi vil legge ut begge anmeldelsene når den andre brukeren legger igjen en anmeldelse eller etter 14 dager.

For å redigere din eksisterende anmeldelse av en bruker, gå ganske enkelt tilbake til innboksen din og klikk på anmeldelse-knappen. Dette tar deg tilbake til anmeldelsessiden, slik at du kan redigere alle aspekter av anmeldelsen, inkludert vurderingen og teksten. Du kan ikke slette en anmeldelse for en annen bruker, bare redigere den.

Hvis du umiddelbart vil se andre brukeres anmeldelser om deg, må du skrive en anmeldelse for dem også. Hvis du ikke har og ikke vil skrive en anmeldelse av den andre brukeren, vil du kunne lese alle anmeldelser på profilen din etter 14 dager.

Du kan ikke slette eller skjule anmeldelser som andre har skrevet for deg. Du kan be brukeren om å redigere anmeldelsen eller legge igjen en kommentar ved å klikke på kommentarknappen på anmeldelsen fra profilsiden din. Hvis du føler at en anmeldelse er unøyaktig eller upassende, vennligst kontakt oss. Vi vil vurdere forespørselen din og iverksette passende tiltak.
Kontakt kundeservice

Du kan invitere referansene dine, som venner, familie eller tidligere arbeidsgivere, til å skrive en personlig referanse til deg via referansesiden.
Når de er godkjent, vil disse referansene vises offentlig på Babysits-profilen din for å hjelpe andre medlemmer med å bli kjent med deg.
Referanseside

Anmeldelser er vurderinger som er lagt igjen av brukere etter å ha utført barnepass via Babysitter. De er basert på erfaringen disse brukerne hadde med å jobbe sammen.
Referanser er anbefalinger fra enkeltpersoner som barnevakten eller familien kjenner utenfor Barnevakten (dvs. tidligere arbeidsgivere, lærere, venner, familiemedlemmer).

For bestillinger som gjøres via nettsiden, kan Babysits automatisk legge igjen positive anmeldelser (5 stjerner) eller negative anmeldelser (1 stjerne).

Automatisk positiv tilbakemelding: Når en bestilling er fullført og forelderen ikke har skrevet en anmeldelse innen 4 dager, vil barnevakten automatisk motta en positiv anmeldelse. Hvis forelderen er uenig i den automatiske gjennomgangen eller ønsker å legge til mer informasjon, kan forelderen redigere den automatiske gjennomgangen.

Automatisk negativ tilbakemelding: Hvis forelderen indikerer at barnevakten ikke dukket opp på barnevaktavtalen, og ikke har skrevet en anmeldelse innen 4 dager, vil barnevakten automatisk motta en negativ anmeldelse. Hvis forelderen er uenig i den automatiske gjennomgangen eller ønsker å legge til mer informasjon, kan forelderen redigere den automatiske gjennomgangen.

Mottatt automatisk negativ tilbakemelding? Vi kan ikke slette eller redigere automatisk innsamlede anmeldelser. I stedet kan du forklare situasjonen til forelderen og be dem redigere og forklare anmeldelsen.

Du kan også svare på anmeldelser for å dele din side av historien.